Atribuţii secretar

  1. Participa in mod obligatoriu la sedintele consiliului local;

  2. Coordoneaza compartimentele si activitatile cu caracter juridic, de stare civila, autoritate tutelara si asistenta sociala din cadrul aparatului propriu;

  3. Avizeaza proiectele de hotarare ale Consiliului Local Segarcea asumandu-si raspunderea pentru legalitatea acestora, contrasemnand hotararile pe care le considera legale;

  4. Avizeaza pentru legalitate dispozitiile primarului;

  5. Urmareste rezolvarea corespondentei in termenul legal;

  6. Asigura indeplinirea procedurilor de convocare a consiliului local si efectuarea lucrarilor de secretariat;

  7. Pregateste lucrarile supuse dezbaterii consiliului local;

  8. Asigura comunicarea catre autoritatile, institutiile si persoanele interesate a actelor emise de consiliul local sau de primar in termen de cel mult 10 zile;

  9. Asigura aducerea la cunostinta publica a hotararilor si dispozitiilor cu caracter normativ;

  10. Participa la sedintele Comisiei locale de aplicarea Legilor fondului funciar si urmareste modul de eliberare a titlurilor de proprietate;

  11. Elibereaza extrase sau copii de pe orice act din arhiva consiliului local;

  12. Legalizeaza semnaturi de pe inscrisurile prezentate de parti si confirma autenticitatea copiilor cu actele originle in conditiile legii;

  13. Asigura indeplinirea procedurilor de convocare a Consiliului Local, la cererea primarului sau a cel putin unei treimi din numarul consilierilor in functie;

  14. Asigura intocmirea stenogramei sau a procesului verbal, pune la dispozitia consilierilor inaintea fiecarei sedinte, procesul verbal, respectiv stenograma sedintei anterioare, asupra continutului cararora solicita acordul consiliului local;

  15. Asigura intocmirea dosarelor de sedinta, legarea, numerotarea paginilor, semnarea si stampilarea acestora;

  16. Propune primarului inscrierea unor probleme in proiectul ordinii de zi a sedintelor ordinare ale consiliului local;

  17. Acorda membrilor consiliului asistenta si sprijin de specialitate in desfasurarea activitatii, inclusiv la redactarea proiectelor de hotarare;

  18. Intocmeste sesizarea pentru deschiderea procedurii succesorale;

  19. Raspunde de legalitatea adeverintelor, deciziilor, certificatelor si a oricaror acte pe care le semneaza impreuna cu primarul;

  20. Raspunde de intocmirea actelor notariale care sunt de competenta consiliului local;

  21. Intocmeste lucrarile compartimentului de personal, completeaza si tine carnetele de munca ale salariatilor din cadrul consiliului local;

  22. Ajuta pe primar la constatarea si sanctionarea contraventiilor;

  23. Raspunde de respectarea dispotiilor legale privind angajarea sau desfacerea contractului de munca ale acestora

  24. Urmareste respectarea prevederilor referitoare la taxele de timbru;

  25. Raspunde de conducerea la zi in mod obligatoriu a registrelor agricole

  26. Raspunde impreuna cu agentul agricol de pastrarea arhivei.